Osto- ja toimitusehdot
Yleistä tietoa
Kun teet tilauksen Bengans.fi-verkkokaupassa, hyväksyt tässä mainitut ehdot. Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia ehtoihin, joten huomioithan, että asiakkaan vastuulla on pysyä ajan tasalla voimassa olevista ehdoista.
Hinnat ja maksaminen
Kaikki verkkosivustomme hinnat on ilmoitettu euroina ja sisältävät arvonlisäveron (ALV) voimassa olevien lakien ja säädösten mukaisesti. Tarjoamme maksupalvelut yhteistyössä Qliro-kumppanimme kanssa, joka mahdollistaa muun muassa maksamisen luottokortilla, laskulla ja osamaksulla. Lisätietoja maksuvaihtoehdoista löydät Qliro-palvelusta.
Korttimaksu
Kun maksat kortilla, korttiasi veloitetaan välittömästi.
Toimitus
Tarjoamme toimituksia Suomeen Bring-palvelun kautta. Tavanomainen toimitusaika on 3–7 arkipäivää. Erikoistilauksissa tai tuotteissa, jotka hankitaan ulkopuolisilta toimittajilta, toimitusaika voi olla pidempi. Toimituskulut määräytyvät toimitustavan, paketin koon ja painon sekä toimitusosoitteen perusteella. Pidätämme oikeuden muuttaa toimituskuluja Bringin rahtihintojen muutosten mukaisesti. Jos toimitus viivästyy, tiedotamme asiasta mahdollisimman pian ja annamme tietoa oikeuksistasi Suomen lain mukaisesti.
Peruutusoikeus
Asiakkaana sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Peruutusoikeuden käyttämiseksi tuotteen tulee olla avaamaton ja käyttämätön, ellei tuote ole viallinen. Digitaaliset tuotteet, jotka on ladattu suostumuksen antamisen jälkeen, eivät kuulu peruutusoikeuden piiriin. Ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi lisätietoja palautuksen suorittamisesta. Noudatamme peruutusoikeuslakia ja muita Suomen lainsäädännön mukaisia asiaankuuluvia lakeja.
Palautus ja reklamaatio
Jos saat viallisen tai väärän tuotteen tai jos tuote ei muuten vastaa kuvausta, sinulla on oikeus vaatia korvaavaa tuotetta. Ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian ilmoittaaksesi ongelmasta. Katamme palautuskulut, jos virhe johtuu meistä. Sinulla on oikeus tehdä reklamaatio kahden vuoden ajan ostopäivästä tai viiden vuoden ajan, jos tuotteen odotetaan kestävän merkittävästi pidempään, Suomen lain mukaisesti.
Asiakaspalvelu
Jos sinulla on kysyttävää ostoksistasi, peruutusoikeudesta, toimituksesta tai muista asioista, voit ottaa meihin yhteyttä osoitteessa support@bengans.se. Olemme täällä auttamassa sinua!
Toimitukset
Käytämme Suomessa Bring-palvelua, ja toimitus tapahtuu lähimpään noutopisteeseesi (ellei valitset itse noutopistettä/pakettiautomaattia), ja lähetys on täysin seurattavissa. Saat tekstiviestin, kun tilauksesi on saapunut noutopisteeseen, joten on tärkeää, että annat oikean puhelinnumeron tilauksen yhteydessä. Bringin toimitusaika Suomessa on 1–2 arkipäivää. Tilaustuotteet lähetetään heti, kun Bengans saa tuotteen toimittajalta.
Bengansin verkkokaupalla on varasto Göteborgissa, ja käsittelemme tilauksesi mahdollisimman nopeasti. Jos kaikki tilaamasi tuotteet ovat varastossa, ne lähetetään 1–4 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Jos tilaat useita tuotteita ja jokin niistä on loppuunmyyty, odotamme, kunnes kaikki tuotteet ovat saatavilla, ennen kuin lähetämme tilauksen. Mikäli tilaat tuotteita, joilla on eri julkaisupäivät, sinun tulee tehdä erilliset tilaukset saadaksesi toimitukset julkaisupäivinä. Muutoin odotamme aina viimeiseen julkaisupäivään asti, ennen kuin koko tilaus lähetetään.
Noutamattomat paketit
Jos et nouda tilaustasi, Bengans veloittaa maksun, joka vastaa tilauksesta aiheutuneita kuluja, tällä hetkellä 150 NOK sekä toimituskulut. Uudet tilaukset hyväksytään vasta, kun tämä maksu on suoritettu.
Pidätämme oikeuden hylätä tilauksia ja estää asiakkaita tekemästä uusia tilauksia.
Ennakkotilaukset
Voit tilata tuotteita, joita ei ole vielä julkaistu. Näiden tuotteiden kohdalla OSTA-painike on korvattu VARAA-painikkeella. Tuotteet lähetetään meiltä päivää ennen julkaisupäivää. Jos teet tilauksen, joka sisältää sekä tulevia että jo julkaistuja tuotteita, koko tilaus toimitetaan samalla kertaa viimeksi julkaistavan tuotteen julkaisupäivänä. Saadaksesi toimituksen kunkin tuotteen julkaisupäivänä, tee erilliset tilaukset.
Huomioithan, että julkaisupäiviä voidaan siirtää levy-yhtiöiden toimesta. Ajantasaiset julkaisupäivät tietylle tuotteelle löydät aina verkkosivuiltamme.
Tärkeää tietoa Qliro Lasku -sopimuksesta
Kun maksat Qliro Laskulla, teet sopimuksen Qliro AB:n kanssa. Tämä sopimus tarkoittaa muun muassa sitä, että hyväksyt Qliro AB:n vastuulliseksi maksun käsittelystä. GDPR:n ja Qliro AB:n kanssa tekemäsi sopimuksen mukaisesti Bengans ei voi ottaa vastuuta mahdollisista maksua koskevista kiistoista. Kaikki maksuihin, palautuksiin jne. liittyvät kysymykset tulee osoittaa Qliro AB:n asiakaspalveluun. Jos haluat lukea lisää Qliro AB:sta ja heidän ehdoistaan, voit tehdä sen täällä:
https://se-support.qliro.com
Julkaisussa esiintyvät virheet
Pidätämme oikeuden hintojen tarkistuksiin, hinnoitteluvirheisiin, varastomuutoksiin sekä mahdollisiin teknisiin virheisiin verkkosivustolla, selaimessa, verkossa tai palvelimilla. Pidätämme myös oikeuden korjata verkkosivustolla tai painetussa materiaalissa esiintyvät virheet tuotekuvauksissa, kuvissa ja hinnoissa. Varaamme oikeuden siihen, että tietyt tuotteet voivat loppua tai poistua valikoimasta.
Tietosuoja
Henkilötietojasi käsitellään henkilötietolain ja voimassa olevien tietosuojasäännösten mukaisesti. Lue lisää siitä, miten käsittelemme henkilötietoja tietosuojaselosteestamme.
Riita-asiat
Mahdolliset riita-asiat ratkaistaan Ruotsin kuluttajariitalautakunnassa (Allmänna reklamationsnämnden).
Allmänna reklamationsnämnden
Box 174
101 23 Stockholm
Yritysinfo
Bengans Skivbutik AB
Stigbergstorget 1
414 63 Göteborg
Sweden
Sähköposti: support@bengans.se
Y-tunnus: 556609-3901